ska dammsuga idag

Ja idag ska jag dammsuga för det behövs idag här, eftersom vi har vår kära katt här så blir det ju lite dammråttor i hörnorna men dom slukar dammsugaren fort upp *ler*. Så orättvist det har varit nu dessa dagarna, här har det regnat och varit skitväder och sen i Haparanda så har det varit 27 grader och här bara 8 grader fy vad orättvist *Ler*, man längtar ju verkligen efter sol och värme nu, det känns inte som att det är sommar i alla fall, inte i nuläget. Nu i veckan ska jag klippa mig så det ska bli skönt, jag ska följa med svärmor och svärfar till där dom klipper sig och svärmor är alltid så fint klippt och dessutom så blir det mycket billigare också och dom pengarna kan man ju lägga på annat så det är ju kanon. Ha det gott allihopa och deppa inte ihop pga vädret solen kommer nog snart *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja riktigt skitväder är det vi har ...suck...hoppas snart på bättre!

2010-05-16 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0