Så var man hemma igen

Ja igår kom jag hem igen och bara en liten stund efter att jag kommit hem så kom även min sambo hem från det militära och han hade haft roligt men det var jobbigt så han var jättetrött och vi åt lite och sen gick vi både och lade oss och sen somnade vi och sov ändå tills nu på morgonen, som tur var så skulle inte min sambo börja jobba förräns klockan tio idag så det var ju bra. Annars så ska jag dammsuga idag lite och byta sängkläder och tvätta, det är rätt väder för det idag också för det är lite svalare idag än vad det var i helgen, man kunde ju inte sova i helgen pga den kvava värmen och inatt så fick vi ha fönstret öppet här hemma men det brukar vi i och för sig ha alltid under sommartid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0