Så var det fredag *ler*

Ja idag är det fredag igen, och ikväll är det Talang och då får vi se vilka som går vidare i tävlingen, för nu ska det ju gallras ut av deltagarna ännu mer. Annars så jobbar min sambo idag tills klockan ett i affären och dom skulle visst ha lite jippo i affären idag med kaffebjudning och lite roligt för barnen och så, det brukar dom ha när det är lite helgdagar och det är ju alltid trevligt, här är det den där veckan på gång igen så det är sådär men det går an ändå eller som sagt det får gå *ler*. I morgon ska jag och min sambo bara slappa och ta det lugnt och  mysa och se på någon bra film och äta något gott så det ska bli skönt, ikväll har jag faktiskt inte tänkt på vad vi ska ha till kvällsmat men jag får väl se vad jag kan fixa till ikväll *ler*. Svärmor och jag pratade om midsommar så vi och mina föräldrar ska vara hemma hos dom på midsommarafton och vi ska ta lite av varje med oss lite knytegille som man säger och det är bäst tycker jag, det ska inte vara några märkvärdigheter så det blir lite olika sorters sill och kokta ägg och ja jag gör nog en Janssons Frestelse och ja vi får se vad vi plockar ihop för något lite lax också kanske *ler*. Det känns i alla fall härligt att sommaren är på väg även om det nu dessa dagar har regnat och varit lite trist väder så går det åt rätt håll i alla fall och det är härligt. Trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0