Nu skiner solen lite

Ja just nu så skiner solen här ute även om det blåser som bara den men att det blåser gör inget bara att solen visar sig är skönt tycker jag. Jag har precis pratat med min mor och vi bestämde att dom ska sova över från lördag till söndag och på söndag är det ju mors dag och då hade vi tänkt åka över till min svärmor och svärfar och fira morsdagen där allihopa, mor och far tycker att det är roligt att umgås och prata med svärmor och svärfar och dom går så bra ihop och det är jag glad för och dom har jätteroligt tillsammans när vi träffas och det blir ganska ofta kan jag säga *ler*, vi ska bara inte tala om hur mycket de pratar hehe! Klockan fyra slutar min sambo idag och då ska jag ha fikat färdigt här hemma.  I morgon ska inte min sambo jobba så då har vi en ledig dag tillsammans, min sambo jobbar ju inte varje dag utan det beror på helt och hållet hur mycket dom har att göra där men alla dagar i veckan utom onsdagen brukar han jobba, sen kan det skifta förstås om dom nu skulle behöva hjälp en onsdag så rycker han ju in förstås. Nej nu ska jag gå och lägga ut dom nya mattorna i köket som jag fick av mor när jag var hemma så blir köket sommarfint *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0