Nu har min sambo fixat min dator

Ja nu har min sambo fixat min dator igen så det är skönt, men som sagt akta er för länkar som dom sprider på facebook dom har satt dit en kompis foto till länken så att ni ska tro att det är den personen som har skickat det till er men det är det inte utan det är bluff och sen får ni virus i er dator, jag kommer att vara extra noga med att inte öppna sådana länkar och sånt som skickas där nu pga det. Det är så fult att dom gör så, min sambo sa att ibland gör dom sånt för att folk ska skaffa virusskydd på sin dator men jag tycker att man gör inte så ändå. Det är tråkigt väder idag igen usch och fy vad trist inget vidare hoppas på att solen ska komma fram snart och ge oss lite värme, dom har ju lovat värme i helgen så vi får väl  se hur det blir med det, hade ju inte varit så dumt *ler*. Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0