Mor och far sover över här i helgen

Ja jag pratade med mor igår och vi bestämde att för att vi ska kunna dricka lite gott vin till maten så kan dom ju sova över tills på söndag och då är det ju morsdag och då kan vi fira morsdag här hemma och att svärmor och svärfar kommer hit på fika så kan vi allihopa träffas på söndag här och ha trevligt och fika, det tyckte mor var en jättebra idé så dom ska ta med sig täcken och kuddar och så stannar dom över från lördag till söndag här och min kusin Joakim kommer ju hit på fredag så han kommer också att vara här, fast det blir nog bara mor och far och jag som ser på melodifestivalen för varkens min kusin Joakim eller min sambo gillar att se på melodifestivalen utan dom kommer att sitta vid datorerna och spela spel men det gör ju inget *ler*. Vi får se om det är väder så att vi kan grilla annars så får vi göra thaigrytan istället och det är ju lika gott det, men har vi tur så kan vi grilla som vi hade tänkt oss, men det är klart skulle det regna så är det inte så lyckat att grilla precis så vi får väl se vad det blir till kvällsmat på lördag *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0