Min kusin kommer nog också till helgen

Ja igår så pratade min sambo med min kusin Joakim och han ville visst komma till oss på fredag så då kommer han också till att vara här när vi grillar och ser på melodifestivalen så det är roligt, mor och far kommer ju hit på lördag eftermiddag och sen ska dom vara här på kvällen och vi ska grilla och se på melodifestivalen så det ska bli jätteroligt. Ikväll blir det pannkakor till kvällsmat och jag har prinskorvar kvar som blev över sedan igår så det ska vi ha till och det är ju gott, annars så håller jag på och tvättar för fullt, det har samlat sig en hel del tvätt som jag får ta itu med nu *ler*, hej svej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0