Min kusin är här nu *ler*

Ja nu är min kusin Joakim här och vi sitter alla tre vid datorerna just nu, jag sitter och kollar läget på facebook och spelar spel på facebook, kollar läget på Tradera och skriver inlägg på min blogg *ler*, de andra två sitter och spelar spel men dock inte på Facebook. Annars ikväll har det varit trevligt min moster och hennes sambo var här innan idag och vi beställde pizza och såg på en bra skräckfilm, det var verkligen så att man hoppade till mellan varven, men så ska det ju vara om det är en riktigt bra skräckfilm. I morgon kommer mor och far hit och då börjar vi med att fika, dom kommer någon gång på eftermiddagen men mor ska ringa när dom är på väg så att jag kan ha kaffet klart tills dom kommer hit och sen på kvällen ska vi grilla, vi har redan lagt köttet i marinad så att det ska ligga och gotta till sig över natten och imorgon ska mor och far och jag se på finalen i melodifestivalen och jag hejar på Danmarks bidrag för den är bara så bra tycker jag men det var synd att Anna Bergendahl inte gick vidare, för er som inte har hört det danska bidraget så kommer det här:http://svt.se/2.129716/1.1946099/chanee_och_n_evergreen_danmark?lid=puff_1939012&lpos=lasMer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0