lite reklam *ler*

Ja jag har ju börjat gilla att baka vilket jag inte har gjort tidigare så en dag så såg jag en ny tidning i affären som handlade om just bakning och jättefina recept i den så nu vill jag tipsa alla som gillar att baka och att baka både lättare och lite svårare kakor för i denna tidningen finns det blandat allt ifrån bakning i ugnspanna vilket är enkelt och svårare bakverk så det är blandat en superdupertidning för dom som gillar att baka *ler*. Annars så har jag dammsugat idag och tvättat och bytt sängkläder och till kvällsmat blev det pannkakor som min svärmor har gjort idag och sedan stekte jag prinskorvar till det så det var gott. På lördag kommer min mor och far hit och vi ska se på melodifestivalen och grilla gott kött och ha pommes till det och sen gör vi en god grillsås på creme fraiche och lite kryddor som är jättegott till grillat så det ska bli kul, dom kommer på eftermiddagen så kan vi fika först och sen äter vi inte förräns melodifestivalen. Min sambo är inte så mycket för melodifestivalen så han kommer nog mest att sitta vid datorn när melodifestivalen går, möjligtvis så sticker han in huvudet och tittar om det är något särskilt som han är nyfiken på eller om det låter för jävligt så vill han se vem det är som sjunger eller titta hur dom ser ut om vi kommenterar att han eller hon ser ju för jävlig ut *ler*. Annars så trivs han bäst framför grillen för han är en mästare på att grilla och sen blir det att han sitter vid datorn och hör våra kommentarer om melodierna och han hör ju hur dom låter så då brukar han kommentera inifrån datarummet att den låten låter ju för jävlig hehe! Vädret är inte så uppmuntrande idag det är regnigt och mulet men å andra sidan föredrar jag att vädret är så här som det är idag än att det är jättekvavt vilket det har varit i helgen. Nej, nu är det dax för en kopp kaffe och sen ska jag kolla läget lite på facebook och spela lite spel där inne, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0