Kommer vid fyra tiden

Ja idag kommer mor och far vid fyratiden och då ska vi fika och sen stannar dom tills imorgon och då ska vi fika för det är ju morsdag och svärmor och svärfar kommer hit och dom kommer hit klockan fem eller sex ja där mellan någonstans svärmor ska ringa senare idag och säga exakt när det passade dom, mor och far ska ju sova över tills i morgon här så det kvittar ju när för dom och det är ju här vi ska vara så.... Ikväll får vi se vem som vinner hela melodifestivalen och jag hejar på Danmark, jag har satt in en länk på mitt förra blogginlägg där ni kan höra låten, jag ska se om jag hittar en bättre länk där ljudet är högre för det är lite lågt där, låten gör sig bäst när det är lite högre ljud på den, men jag kunde bara hitta den länken då men ska se om jag hittar en som är bättre, i alla fall så är det en svensk som har gjort låten och den har fastnat i mitt huvud den är bara såååå bra så det blir nog min sommarlåt tror jag *ler*. Hoppas att vädret blir hyffsat idag för vi ska ju grilla och vi ska ha pommes till som jag ska fritera i vår fritös och vi ska göra god grillsås till mmm.... gött. Ha nu en riktigt trevlig helg!http://www.youtube.com/watch?v=bPzXy-iHVgA HÄr har jag nu hittat en bättre version där en verkligen gör sig låten lyssna och njut och säg vad ni tycker.

Kommentarer
Postat av: Svenkatinka

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:34:25
URL: http://svenkatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0