Imorgon kommer mor och far hit på fika

Ja imorgon kommer mor och far hit på fika och då ska vi börja med att äta franskbrödbullarna som jag bakade idag och sen ska dom få smaka alla dom andra kakorna senare på dagen när vi fikar igen, idag bakade jag även en ny sorts muffins med äppelmos inuti och dom blev kanongoda så dom ska dom också få smaka. Nu är jag trött och ska bara sitta och slöa framför datorn en stund, annars så blev det pizza till kvällsmat idag, ja det blev sån pizza som man köper i paket och värmer, vi hade det i boxen så det fick bli det till kvällsmat idag och det gick ju bra. Ni vet dom bullarna jag bakade idag dom tog jag ju foto på och satte in bilder på dom på facebook och det roligar var att där var en av mina vänner där som ville ha receptet så han fick det naturligtvis, roligt för det är bevis på att han tyckte att dom såg goda ut. Nej nu ska jag upp och hämta bullarna och kakorna i frysen så att dom hinner tina upp tills imorgon då mor och far kommer, ska bli så roligt att bjuda på alla dom goda bakverken jag har gjort *ler*. Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0