Idag är det mysdag för mig och min sambo



Ja idag är min sambo hemma, han jobbar inte idag så det är skönt att vi kan bara mysa och ha det skönt idag, kanske min sambo ska över till mina svärföräldrar och sätta jordärtskockar senare idag men det tar ju inte så lång tid, själv tvättar jag och det börjar minska på tvätthögen nu som tur är *ler*. Ikväll vet jag inte vad vi ska ha till kvällsmat, det blir i alla fall potatisgratäng och sen får jag upp i frysen och se vad där är för något som vi kan ha till den. Solen skiner idag men det är kallt som attans ute, jag bara längtar tills värmen kommer och man kan sitta ute med bara shorts och t-shirt. Ni som är Rod Stewart fans kan nu göra ett klipp inne på Tradera där är två pärmar med gamla urklipp med Rod Stewart som kommer hit till sverige i sommar och där är urklipp på båda sidorna av pappskivan som det sitter på och där är många sidor i varje pärm plus att där även är en Rod Stewart bok som bara handlar om honom gå in på länken och titta om det är något eller tipsa någon som ni vet är ett stort Rod Stewart fan. Kram på er!http://www.tradera.com/Rod-Stewart-EN-BOK-ochTVA-ALBUM-auktion_292405_113386266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0