Idag ÄR det fredag *ler*



Ja igår fick jag för mig att det var fredag och skrev det i min blogg men det är ju idag som det är fredag, hehe, man har dåligt koll på dagarna *ler*, nåja det var ju helg igår men dock torsdag men jag hade som sagt fått för mig att det var fredag, men idag är det dock fredag och nu ska jag snart se på Talang. På midsommarafton kommer även min mormor hit och firar med oss så det ska bli roligt, ja jag skrev ju om att jag och min svärmor hade pratat om att vi skulle fira midsommarafton hemma hos dom med mor och far och mormor, andra år så har mormor inte orkat vara med och fira men i år så ville hon vara med och fira och det är ju jätteroligt. Mor och far och mormor kommer att sova över hemma hos oss och då sover jag och min sambo i min svärmor och svärfars husvagn för mormor och mor har dåliga ryggar och behöver sova i en riktig säng så dom två får sova i vår stora säng medans far min får sova i soffan och det går ju bra *ler*. Nej, nu ska jag så och sätta igång teven och se på Talang och sedan ska vi äta pannkakor som svärmor har gjort till oss mums! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0