Har varit en jättetrevlig helg

Ja det har verkligen varit en jättemysig helg och vi grillade igår och såg på melodifestivalen, jag hejade på Danmarks bidrag eller ja den är ju skriven av en svensk och blev nobbad av Christer Björkman men han har ju heller ingen smak så det var lika gott till honom att Danmark nu kom på fjärde plats och det hade den även gjort om svenskarna hade sjungit den men Christer Björkman envisas ju med att han vet bäst vilka låtar som ska gå vidare, ta bort honom istället! Jag tycker dock att den låten som vann med Lena alltså tysklands bidrag var häftig och bra men dock gillar jag Danmarks bidrag bäst ändå. Det var jättegott med grillat igår och till det hade vi god sås och pommes som jag hade friterat i vår fritös och sen så senare när dom röstade så hade vi kaffe och lite choklad till det, sedan sov mor och far över här och sedan idag så kom min svärmor och svärfar hit vi fikade och åt kakor som jag har bakat så det var trevligt. Det är så tråkigt väder ute det bara regnar och blåser så  det känns inte som att det är sommar precis men värmen kommer förhoppningsvis snart. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja jag tyckte hela schlagern var skitkass!! Jag gillade Danmarks bidrag bäst, Tysklands var dåligt.

Mysigt med grillat !

2010-05-30 @ 21:49:53
Postat av: Johanna

Ja jag höll på Danmark hela tiden men det var ju bra ändå att dom kom fyra och det var en svensk låt som fått nobben av Christer Björkman så där fick han på truten hehe!

2010-05-30 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0