Dammsugat idag och bakat cocoskakor och drömtårta

Ja idag har jag dammsugat hela huset och bakat mitt livs första drömtårta och cocoskakor, nu har jag snart fyllat hela frysen med olika sorters kakor, men det är bra att han är far och mor kommer på besök för far ÄLSKAR kakor hehe, så han blev glad när han hörde att jag hade börjat baka en massa kakor *ler*. Idag blev det potatisgratäng och hamurgarbiffar till kvällsmat det var gött, i morgon jobbar min sambo bara till klockan två så det är skönt att han kommer hem tidigare i morgon. Nej nu ska jag gå och sätta på en kanna kaffe och sen ska min sambo få smaka min drömtårta. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alexa4993

Awesome site!

2011-05-18 @ 12:58:34
URL: http://alexa4993.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0