bakat idag igen hehe!

Ja jag får väl erkänna att jag har aldrig riktigt fårstått mig på vad det var som var så roligt med att baka innan, min bästa väninna bakar ju ofta och jag har inte varit så mycket för att baka innan men nu förstår jag vad hon menar med att det är så roligt med att baka *ler*, för när man väl har börjat sen är det ju svårt att sluta någon slags bakmani hihi! Idag har jag först bakat en omgång av matbullarna som ni såg i förra inlägget och sedan har jag bakat en sockerkaka som blev jättefin. Min svärmor och svärfar tyckte att matbullarna och muffinsen var jättegoda igår och svärmor tyckte så mycket om bullarna att hon ville ha receptet på dom och då var dom ju riktigt goda gott betyg *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jamen det är ju det jag alltid sagt ju !!!! Det ÄR roligt eller hur ?

2010-05-02 @ 21:23:44
Postat av: Johanna

Ja men jag trodde inte att det kunde var såååå roligt hehe!

2010-05-03 @ 10:52:31
Postat av: Johanna

Ja det är jätteroligt och särskilt när det kommer hit folk och dom smakar bullarna och kakorna och tycker att dom är goda och man då är stolt och säger att ja det är jag som har bakat dom ler

2010-05-03 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0