Söndag idag



Ja idag är det söndag och Joakim har åkt hem nu, ikväll ska vi ha vårrullar och ris mm... ska bli gott har inte haft det på jättelänge. Annars så ser man framåt mot våren nu och det ser ut till att kunna bli vår snart för snön har smält här ute och solen har visat sig både idag och igår och det muntrar upp en *ler*. Annars så är där väl inget särskilt på teven ikväll men jag kommer nog mest att sitta vid datorn och kolla läget på facebook eller så ser vi någon bra film. Min sambo ska koppla in våran scanner så att jag kan sätta in lite foton från när man var 13-14 år det är kul att blicka tillbaka nu när man har kommit upp lite i åldern, man blir lite nostalgisk då konstigt nog *ler*, nej nu ska jag gå och titta till vårrullarna så att dom inte blir brända, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Heheh ja nostalgisk blir man då allt !

2010-03-11 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0