Snart är det Påsk

Ja på lördag är det Påskafton och jag har fixat och gjort fint här hemma, har städat och dammsugat och påskpyntat lite och sen kom min kusin Joakim hit idag och han ska vara här nu några dagar när han nu har påsklov. På lördag kommer min mor och far och min moster och hennes sambo hit såvida min moster inte jobbar för då kan hon inte komma men Patrik hennes sambo kommer ju då och min kusin är ju redan här då så det ska bli kul. Just nu ser jag på Falk på fyran, det är faktiskt en svensk bra deckare, jag har även satt upp nya gardiner överallt så det är riktigt vårligt här hemma nu och det känns skönt att det går mot ljusare tider nu. Glad Påsk allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0