Så har det varit helg

Ja så har helgen varit och vi har haft en kompis här hos oss och vi har ätit pizza och sett på film och haft det trevligt, idag så beställde vi kinamat som vi inte har haft på länge och det var också jättegott imorgon börjar en ny vecka och jag har en hel del saker som ska göras här ska tas ner gardiner och sättas upp nya och sen ska jag sätta upp lite vårsaker och sen blir det ju påsksakerna som ska upp, men det är ju som tur är inte så många saker man har uppe när det är påsk utan bara några enstaka påskprydnadsaker som påskankor och jag har ett litet ris inne i sovrummet där jag ska ha lite påskägg i det, det är trollhassel som jag har i en liten koppar kittel och mossa i den och sen har jag satt ner trollhasseln i den, något större ris blir det inte då vi ju har vår katt som är så nyfiken och han hade ju genast vällt ner riset om han hade kommmit åt det *ler*. Tjingeling pling på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Gott med både pizza och kinmat ju !

2010-03-22 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0