Ny vecka

Ja då var det ny vecka och idag är min sambo hemma hos mina svärföräldrar och tapetserar deras sovrum, jag mår skit och har inte fått igång den där veckan ni vet usch och fy säger jag bara men jag hoppas att den snart sätter igång så att man slipper det sen. Annars så längtar jag tills på lördag då mor och far kommer hit och vi ska göra thaigrytan igen *ler* för det är deras favoriträtt också, vi hade ju den nu när min kusin Joakim var här men det gör inget för den grytan är så himla go att man kan äta den när som helst, så det blir thaigryta på lördag också och då ska vi se på melodifestivalsfinalen med dom så det ska bli roligt. Jag har precis tagit en kopp te och en bulle och värktabletter för magen min, då jag har så himla ont pga den veckan dvs " lingonveckan ", nåja nu ska jag nog gå och vila och ha värmedynan på magen för det lindrar smärtan lite i alla fall, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0