Min kusin är här hos oss

Ja min kusin är här hos oss nu under påskveckan och det är roligt, igår när han kom så gjorde vi thaigryta och vi gjorde så mycket att vi har tills idag också och sen ikväll så ska vi se på en ny film så det ska bli mysigt. Annars så är det samma skit, har inte fått igång den sabla veckan, jag håller på att bli tokig!!! Jag känner att det är på gång men det ska ju dra ut på tiden riktigt, jag har i alla fall påskpyntat och gjort fint här hemma och våren har kommit så det känns skönt och ikväll så ska jag först se på halv åtta hos mig på fyran därefter blir det myskväll med min sambo och min kusin och vår katt Kurre.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Min kom igång i måndags - efter en låååååång väntan !

2010-04-01 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0