lördag idag *ler*



Ja idag är det lördag och det står Thaigryta på menyn, vilket vi håller på att göra just nu, den är enkel att göra och jättegod, min kusin Joakim som är 15 år och är här nu i helgen bara älskar den grytan. Annars så är det en härlig dag idag och solen skiner, så man blir lite piggare och det är ju aldrig fel, ikväll ska jag se på andra chansen uttagningen till melodifestivalen och jag håller på Pernilla Wahlgrens låt för den tycker jag är värd att gå vidare och Neos låt var i och för sig också bra så det är okej om det blir han eller Pernilla, så vi får väl se vem det blir *ler*. Annars så ska vi bara mysa och koppla av och ha en helmysig lördag och jag önskar er detsamma.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja Pernilla var bra !

2010-03-06 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0