Lite dåligt med inlägg



Ja det här är inte likt mig precis, jag brukar alltid ha skrivit åtminstonde ett inlägg här varje dag men så har det inte blivit nu när man inte har kännt sig så värst bra och ibland har man tom kunnat skriva flera inlägg på en och samma dag, men nu har det varit lite dåligt med det så nu tänkte jag att nu  måste jag bara slänga in ett inlägg *ler*. Så vad händer då i helgen? Jo min mor och far kommer hit och vi ska se på finalen i melodifestivalen och jag håller på Pernillas låt för den tycker jag är jättebra och det är typisk schlager också och det tycker jag att det ska vara i melodifestivalen, jag är väl lite oldfashion där men så tycker jag i alla fall *ler*. Vi har tänkt att göra thaigrytan för den tycker mor och far så mycket om och den är ju jättegod. Annars så har jag gjort det mysigt här hemma idag, jag har gjort det lite vårligt här hemma, strykt lite nya dukar och ja piffat till det lite här och var med prydnadssaker och lite annat sånt som gör det mysigare, jag ska stryka nya gardiner sen en annan dag, men det gör verkligen på sig att man fixar och gör det lite mysigt hemma, sätter upp en ny tavla eller några lysande kvistar i en vas på barskåpet gör också susen, man känner att våren är på ingång och då känns allting mycket lättare. I morgon är det fredag och då ska jag se på let´s dance, ska bli spännande nu att se vilka som blir kvar för nu är det ju hårdare konkurrans när det bara är ett fåtal kvar, nåja ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är Pernillas låt bra och en typisk schlager. Jag gillar även Eric Sade med Manboy och töserna gillar Timoteij med låten Kom.

2010-03-12 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0