Inget vidare väder idag men snön har smält i alla fall *ler*



Ja det blåser som bara den ute men snön har i alla fall smält så kanske våren är på väg ändå *ler* hoppas det. Annars så mår jag lika dåligt idag som igår och den där veckan har inte kommit igång ännu usch och blä, men sånt är livet. Jag ska gå upp i boxen och titta vad vi skulle kunna ha till kvällsmat idag får se vad där är för något. Annars så kommer det till att bli en lugn dag idag, kan inte göra så värst mycket när jag mår så här pissigt, jag har i och för sig diskat idag  och det blir nog att jag slänger in en tvätt eller två men annars så blir jag inte människa förräns den där veckan satt igång, jag ska i alla fall klippa mig på fredag och det ska bli skönt, för just nu känner jag mig som en fårhund med håret hängandes framför ögonen så att man inte ser något *ler*. Nej nu ska jag gå och göra mig en kopp te och sätta mig i soffan och bara koppla av tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0