Har fortfarande inte fått igång den där sabla röda veckan!



Nej när det ska jävlas så ska det jävlas riktigt tydligen och jag har fortfarande inte fått igång röda veckan, men i och för sig är det inget konstigt för det brukar jävlas mellan varven och sen andra gånger så är det som vanligt men men.... Jag har mått och mår så pissigt därav har jag inte skrivit här inne, jag har mest varit sängliggande då jag mår så fruktansvärt dåligt, nu hoppas jag på att jag får igång skiten idag, nåja snart är det helg och vi ska se hur det går för dom två paren som är kvar och vem av dom som vinner, jag tycker att båda är duktiga så mig kvittar det vem som vinner men det är klart att jag hejar faktiskt lite extra på Claudia som jag tycker är jätteduktig fast Mattias är ju också duktig så det är som sagt jättesvårt men det kvittar vem av dom som vinner för dom är så duktiga båda två. Nu ska jag gå och fixa en kopp kaffe och bara koppla av för som sagt jag mår inte bra, kommer inte att må bra igen förräns den där skiten har satt igång. Ha det gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Min vill inte heller komma igång ...suck...fast jag mår inte döligt som du. Vi e' kanske gravida ??? asgarvar

2010-03-25 @ 20:09:16
Postat av: Johanna

Nja jag är inte gravid i alla fall inte vad jag vet ler jag ska inte vara det i alla fall

2010-03-25 @ 22:59:17
Postat av: Johanna

Nja, jag ska inte vara gravid i alla fall, fast det brukar vara väldigt oregelbundet fast det är ju det som är så jobbigt.

2010-03-25 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0