Fy vad jag mår pissigt usch och blä

Ja idag mår jag riktigt pissigt, röda veckan har ännu inte kommit igång och det retar jag mig på och ju mera jag tänker på det desto mera drar det ut på det usch och blä men det sätter nog igång när som helst för jag mår så pissigt, det som är uppmuntrande idag är att solen i alla fall skiner och det är ju skönt. Annars så är min sambo hemma hos sina föräldrar och tittar ut tapeter som dom ska ha i soverummet och i stora rummet för han ska hjälpa dom att tapetsera, men jag kände mig så kass att jag bara inte kände för att hänga med så därför blev jag hemma, jag har lagt i en tvätt i tvättmaskinen och tagit värktabletter för magen som värker av röda veckan skitet, nä nog om det nu, vad är där på teven ikväll då? Ja jag ska se på halv åtta hos mig som vanligt sen vet jag inte vad som kommer efter det men jag får väl ta och kolla läget i min tidning Se och Hör som jag ju prenumerar på och det är så bra med den för man får läsa allt skvaller om kändisarna och sen så är där hela veckans teveprogram, så jag brukar kryssa för det som jag ska se under veckan i den och det är ju bra. Jag har ingen aning om vad vi ska ha till kvällsmat idag och sen känner man inte speciellt för att äta när man mår pissigt som jag mår nu, men jag får laga till något enkelt, får väl upp och titta vad där finns i boxen sen, idag blev det bara en bulle till kaffet i morse sen kunde jag inte mer, det var knappt att jag kunde få ner den, men det var jag tvungen till för annars så hade jag mått ännu mera illa om jag inte hade något i magen.  Nej, nu ska jag gå och lägga mig en stund och ha värmedynan på maggen min *ler*, så blir man lite piggare tills ikväll, ha det gött allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Krya på dig !

2010-03-15 @ 20:10:08
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0