En dag kvar *ler*



Ja idag är det torsdag och bara en dag kvar tills jag ska klippa mig, ska bli så skönt att bli fin i håret igen och sen är det ju helg. Jag tänkte handla lite på Netto på vägen hem lite smått och gott. Annars så mår jag lika pyton som innan, skiten har ju inte satt igång ännu, men jag hoppas att den sätter igång i morgon om inte annat så att jag slipper att få det på fredag för den dagen mår jag inte bra alls, men det får gå vilket som för klippa mig måste jag och på morgonen kommer mor och far hit så att vi kan fika och äta franskbrödbullar. Idag har jag inte gjort något särskilt, har mest mått skit så jag har vilat och suttit vid datorn lite när jag har kännt för det och sen har man gått och tagit en värktablett för magen och vilat och ja lite så har det varit idag, men solen har ju visat sig idag och det är ju aldrig fel, hoppas på att våren kommer snart. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Viljaroliwia

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 14:55:12
URL: http://viljaroliwia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0