Vilket tal Daniel höll, så fint *ler*



Ja vilket tal Daniel höll på slottet på middagen där var både humor och kärlek och avslöjande av personliga saker som att victoria hade skrivit 30 brev till honom ett för varje dag då hon skulle vara borta så fint och kärleksfullt, det talar ju om allting om hur deras kärlek är och hur stark den är. Daniels tal var bättre än både kungens och Daniels fars och han har fått mycket bra kritik för talet och så gulligt när han gång på gång tittar på Victoria och smeker henne ömt på kinden vilket han gör lite då och då, för er som inte har sett talet så skickar jag länken här till er och det är textat också så att ni kan följa med riktigt, jag retar mig så på att dom inte hade tagit med Daniels hela tal när dom visade dom samlade godbitarna från bröllopet för hans tal var ju det bästa, dom hade bara klippt lite här och där för att spara tid, kungens tal och Daniels tal var med i helhet men inte Daniels tal och det var dåligt tycker jag, men som sagt här kommer hela talet för er som inte såg det på teven vilket jag gjorde *ler*.http://www.youtube.com/watch?v=SEqXISc--xo&feature=popular

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0