Vilken gormé middag



Ja idag var det sista dagen som min sambo jobbade i affären för sen ska dom ha in unga arbetare nu under sommaren för dom är ju billigare att ha då, men till hösten kan han få jobb igen där och det är ju bra det. Ikväll har vi ätit gott kött och pommes till det och bernaissås så det var mumma för gommen *ler*. Annars så har det varit lugnt idag, inte så fint väder idag som dom andra dagarna men värmen kommer väl igen får vi hoppas. Jag hoppas att det blir fint väder när min sambo fyller år  för det hade varit härligt att kunna sitta ute och äta. Jag ska snart gå och göra en kopp kaffe till oss och sen blir det väl att vi kryper upp i soffan och ser på NCIS för den serien är bara sååå bra. Tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0