Vad har hänt än så länge?

Ja just nu så väntar jag på att mor och far ska komma och fika och då ska vi ha franskbrödbullar sedan klockan fyra kommer min sambo hem och sedan vid femtiden eller halv sex så kommer min svärmor och svärfar och min kusin och hans far kommer väl lite efter mor och far har kommit hit, det beror på när min kusin har slutat skolan. Annars så har telefonen gått varm här hemma alla har ringt och det är roligt, bland annat en kompis till mig och Christer har ringt och grattat och mormor och min ena moster och sedan har många gratulerat på facebook så det är ju roligt. Nej nu ska jag gå och sätta igång kaffekokaren för när som helst kommer mor och far in på gården.

Kommentarer
Postat av: Karina

Låter riktigt mysigt tycker jag- precis en riktig kanon födelsedag som du ville ha - vädret är ju bara sååå härligt !

Hälsa de andra nu så gott och ät mycket av den goda tårtan !!

Kramiz och hipp hipp hurra önskar vi idag på din stora dag !

Önskar vi i familjen Persson

2010-06-04 @ 18:35:19
Postat av: Johanna

Tack så mycket och tack för det fina kortet jag fick det idag

2010-06-04 @ 18:59:29
Postat av: Kickan

Det var så lite så ! receptet på muffinsen i mitt inlägg är det vanliga receptet på muffins som vi hade typ på hemkunskapen. Har du inte det så skriv igen så lägger jag upp det isåfall i bloggen.

Kramiz!

2010-06-04 @ 19:08:55
Postat av: Kickan

Japp det var dig jag menade i inlägget att det var bara du som kommenterade ler

Har du haft det bra under din dag ?

2010-06-04 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0