Nu har man vaknat

Ja nu har man sovit lite till för det var lite väl tidigt som jag var uppe i morse *ler*. Nu har jag bytt sängkläder och har dammsugningen kvar, men först ska jag ha en kopp kaffe och en bulle, vädret är fint idag soligt och fint får hoppas att det håller i sig tills i morgon. Jag satte ju ut trädgårsmöblerna igår och tvättade av dom och sen har jag plockat fram en plast eller vaxduk som jag inte har använt ännu med smultron på som jag har tänkt inviga i morgon jättefin är den, så somrig och fin *ler*. Ni undrar kanske vad jag önskar mig imorgon, jag önskar mig något så tråkigt som pengar hehe, jag ska nämligen inhandla två par nya jeans och kanske en snygg sommartopp på Boan tänkte jag, dom andra jeansen jag har är så slitna nu och sen är det ju alltid kul att köpa något nytt som en ny topp eller något annat som nya shorts för det hade dom fina sist jag var på Boan, men egentligen är det ju bäst att få pengar i alla fall från dom närmaste om man inte önskar sig något särskilt då som ja något som man behöver och som man vet om att man vill ha och som man använder, annars så är det egentligen släkten som är det viktigaste att dom kommer och att man pratar och har roligt som är det allra viktigaste förstås så jag ser fram emot den stora dagen i morgon då man fyller hela 35 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0