Känns inte som sommar direkt

Nej det känns verkligen inte som att det är sommar när det är så här kallt och regnigt ute och det blåser som bara den usch och fy, jag hoppas verkligen att det snart kommer värme och att solen visar sig för just nu så känner man sig så hängig, ja i och för sig ska jag ha den där omtalade röda veckan men ändå, det hade gjort på sig om solen hade visat sig för då hade man kännt sig piggare. Ikväll ska vi ha köttbullar till kvällsmat och pasta så det ska bli gott, annars så är där inget särskilt på teven ikväll men på måndag börjar Lotta på Liseberg och det är alltid roligt, jag ser hellre på henne än att se på Skansen för jag kan inte med han den där Anders som har Allsång på skansen och sen tycker jag inte heller att han har några bra artister, men däremot Lotta har alltid bra artister och sen så är hon på en så härlig plats som Liseberg så man minns och kommer ihåg när man var på Liseberg när man ser bilderna därifrån så på måndag börjar Lotta på Liseberg och sedan kör hon hela sommaren varje måndag där så det ska jag se på i alla fall *ler*. Om en timme kommer min sambo hem han jobbar till fem idag och imorgon jobbar han till fyra och sen ska vi ju gå på marknad så vi får hoppas att det är hyffsat väder i morgon och att det inte regnar. Nej nu ska jag gå och göra mig en kopp kaffe hej svej!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Håller med dig !

2010-06-10 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0