Jösses vad kvavt det är idag

Ja idag är så kvavt ute och jag tror att det kommer att bli åska idag för jag har haft sådan huvudvärk hela dagen och jag har provat allting från att dricka mycket och sedan gick jag och lade mig för jag tänkte kanske kan huvudvärken försvinna om jag sover några timmar, men icke sa Nicke huvudvärken var kvar och när min sambo kom hem så tog jag en huvudvärkstablett och en kopp kaffe och en macka så nu får vi se om huvudvärken försvinner och gör den inte det så får vi hoppas att det snart sätter igång att ösregna och åska lite så att luften blir rensad och min huvudvärk går över, inget vidare att ha sådan huvudvärk precis. På fredag är det Skurups marknad så då ska jag och min sambo och min mor och far och min moster och min kusin Carro gå på marknaden och sedan så ska vi grilla efteråt, Skurups marknad är jättefin och inte så stor heller utan lagom stor och jättebra saker inte en massa tingel tangel och det är bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Här är en till som har hoevärk...suck !

2010-06-08 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0