Inget vidare väder idag

Nej idag är det inget vidare väder, det regnar och är mulet men å andra sidan så kanske det blir bättre väder i morgon, tur var i alla fall att jag tog in tvätten igår så att den inte hängde ute nu och blev blöt igen *ler*. På fredag är det Skurups marknad så då ska mor och far komma hit och min moster och min kusin Carro komma hit och vi ska gå på marknad. Min andra kusin Joakim ska ha sista natten med gänget då han ju går ut nian och det förstår jag ju och Patrik min mosters sambo han jobbar så han kan inte komma. Efter marknaden så har vi tänkt att grilla och då kommer även min svärmor och svärfar hit och grillar så det ska bli roligt. På tal om grillning så var vi över hos min svärmor och svärfar igår och grillade, vi hade jättetrevligt som alltid och åt gott och pratade en massa, idag är det lugnt och jag ska ha nypotatis och gräddfil och matjessill till kvällsmat men min sambo gillar inte matjessill eller sill överhuvudtaget så för honom blir det biffar som min svärmor har gjort som ligger i frysen just nu och så ska han också ha nypotatis till det och grädde på pärorna och salt, han bara älskar det och visst det är ju gott. På torsdag ska eventuellt jag och mor åka till Bo Ohlsson för jag ska handla jeans och lite annat smått och gott och vi tänkte fika på Boan också men jag kommer hem samma dag igen, så det blir bara en liten tur till Boan med mor men det är ju kul, sånt piggar alltid upp *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Gööött med matjesill och nypotatis !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-07 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0