Inget Boa i morgon

Nej det blir inte att vi åker till Bo Ohlssons i morgon för mor har så ont i ryggen och då vill jag inte att vi ska ta iväg, man tänker ju på hennes bästa, det får vänta tills hon känner sig bättre. Annars så kommer snart min sambo hem från jobbet, han jobbar till 15.00 idag så jag ska snart gå och fixa lite till fikat och så, gå och hämta upp bröd ur frysen. Vädret är inget vidare idag heller, man undrar när det ska bli varmt men det kommer förhoppningsvis snart. Mormor skulle ju ha varit med och firat midsommarafton här men hon sa att hon orkade inte och det förstår man ju hon är inte ung längre men hon var nöjd om hon bara hade mat hemma och så. Ikväll blir det pannkakor och köttbullar rensar kylen idag igen *ler* men det är gott. Jag har satt igång kaffekokaren nu då min sambo precis kommit hem så nu ska vi ha en fika och prata och ha det mysigt, han kom hem lite tidigare idag och det är ju aldrig fel *ler*. Ha det gott och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Synd att ni inte kom iväg men har hon ont är det bäst att vänta.

2010-06-16 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0