Imorgon kommer min kusin hit och har med sig sin kompis Kevin

Ja imorgon kommer min kusin Joakim och hans kompis Kevin hit, Joakim har berättat hur roligt han har det när han kommer hit och hur god mat han får så Kevin ville också komma och frågade Joakim om han ville höra om han också fick komma hit och det är ju självklart, roligt att dom båda två vill komma hit och vi har bestämt att vi ska grilla första kvällen så vi hoppas att vädret håller i sig. Pågarna ska spela dataspel och sen blir det att vi äter gott och ser på en ny bra film som vi har. Annars så har jag tvättat och hängt ut tvätten på tvättlinan där ute precis och mer tvätt har jag i maskinen, jag har även dammsugat hela huset och gjort fint här hemma och diskat så det har blivit lite av varje. Vädret kan man inte klaga på idag, det är nästan så att det är för varmt istället, men det är ju härligt att solen skiner och att värmen är här. Det man måste tänka på som man oftast glömmer bort är att dricka mycket nu när det är så varmt. Nej nu ska jag gå och ta ut tvätten och hänga ut en omgång till tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0