Idag fyller jag 35 år

Ja idag är det jättefint väder precis som jag beställde på min födelsedag *ler*, ja idag fyller jag 35 år och jag har dukat fint där ute med ny fin vaxduk med smultron och jag har dukat fint annars också så jag ska sätta in lite bilder på hur jag har dukat imorgon och berätta hur hela dagen har varit. I morse så ringde svärmor och gratulerade mig och svärfar gratulerade i bakgrunden men så berättade hon att han hade inte kunnat sova inatt för han hade nackspärr så han hade suttit uppe hela natten i stolen i teverummet så han hade jätteont i nacken idag så hon sa att annars så hade vi flaggat för dig, men jag sa att nä men det behöver ni inte göra nu då när han har så ont i nacken men tanken var god sa jag. Efter det så gick det bara några minuter sedan så ringde det igen, så sa svärmor gå runt huset nu och titta, ja sa jag och log, och när jag kom runt hörnan och såg min svärmor och svärfars hus så såg jag att flaggan var i topp trots allt, så sa jag: -Nämen har ni satt upp flaggan ändå? Ja flaggan skulle upp i topp trots allt så vi stod här och hjälptes åt att få upp den i topp och svor lite medans vi gjorde det för det var ju lite besvärligt eftersom min svärfar hade så ont i nacken men som sagt skam den som ger sig, flaggan skulle upp i topp på min stora dag hehe! Det är inte illa när svärfar offrar sig så för mig på min stora dag och det är jag jätteglad för och det uppskattar jag mer än något annat, man kan tycka att det är småsaker men oftast är det ju faktiskt det som gör en allra gladast för mig är det så i alla fall. Jag har precis pratat med mor så hon och far håller på att göra sig i ordning för att köra hit och dom andra kommer inte förräns senare idag efter fyra för min sambo slutar klockan fyra så det blir lagom att dom andra kommer vid fem halv 6 tiden, men mor och far kommer nog lite efter middag och då ska vi börja med att fika med franskbrödbullar och sedan så ska vi faktiskt köra ut en runda till Skurup på Röda korset och titta om där är något roligt för där har vi aldrig varit något gång, inte här i Skurup. Svärmor har bakat tårta idag, jag vet inte vad den heter men det är en rulle med grädde och clementiner på burk som man har i den och degen är där nötter i den är jättegod den rullen så den ska hon ha med sig senare idag som vi ska ha till kaffet och det kan inte var bättre väder på min stora dag så jag är helnöjd *ler*. Nu ska jag gå och äta något och sedan börjar min stora dag. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Ett STORT GRATTIS på din dag !!! Har kortet kommit fram ännu ??? Skickade det i onsdags så jag hoppas det dykt upp ?

Hoppas att du nu får en riktigt bra och mysig födelsedag med alla nära och ära.

2010-06-04 @ 18:31:27
Postat av: Johanna

Jodå kortet har kommit fram och tack så mycket

2010-06-05 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0