I morgon är det midsommarafton *ler*



Ja imorgon är det midsommarafton och då ska vi fira hemma hos min svärmor och svärfar och min mor och far kommer också och sen ska dom sova över här hos oss tills midsommardagen så det ska bli kul. Mormor kommer inte för hon orkar inte, annars så var det ju tänkt att hon också skulle komma hit och fira men hon var nöjd och fira hemma hos sig själv om hon bara hade god mat hemma och det är ju klart att vi ordnar det och man förstår också mormor att hon inte orkar åka iväg på samma sätt som förr i tiden. Mor och far kommer nog lite innan på dagen så att vi först kan ta en fika här hemma, jag ska prata lite med mor om det ikväll och sen äter vi ju sill hemma hos svärmor och svärfar men min sambo äter ju inte sill och inte fisk över huvud taget så han ska äta grillat istället, sen blir det nog någon smarrig efterrätt som budapesttårta eller rabarberpaj eller liknande och det är ju inte så dumt, det skulle svärmor fixa. Det är jättefint väder idag och det hoppas vi på att det blir i morgon också, i morgon ska vi också fira min sambos födelsedag för min mor och far kunde inte komma när han fyllde år den 23:e och sen hade inte min mor hunnit fixa hans födelsedagspresent heller men det har hon fixat idag så han kommer att få den i morgon *ler*. Glad Midsommar på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0