fint och soligt väder idag

Ja idag är det fint och soligt väder ute och det har man ju längtat efter så det tackar vi för *ler*. Jag tror att jag ska gå ut och sätta mig vid trädgårdbordet idag och sola lite och kanske läsa någon bra bok där, vi får väl se men först så ska jag ha en kopp kaffe och en macka. Min sambo har inte kommit upp ännu, han ska börja jobba klockan nio så han stiger inte upp förräns i alla fall halv nio för han har ju så nära till jobbet att köra så han behöver inte gå upp förräns då. Konstigt nog så lade vi oss sent igår men jag känner mig utvilad ändå trots det, fast ibland behöver man inte sova så värst många timmar för att man ska vara utvilad. Nej, nu är det kaffedags hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0