En vanlig dag

Ja idag är det måndag igen och det är en helt vanlig dag, jag ska snart ha röda veckan uträknat att jag ska få det idag, men det kommer ju aldrig på den dagen det är uträknat på så det ger sig hur många dagar man får vänta tills det sätter igång usch ja. Annars så händer det inte så värst mycket här idag, jag mår pissigt pga det jag sa innan och jag har precis ätit lite och duschat och sen kommer min sambo hem om två timmar, han slutar klockan fem så då ska jag fixa till lite mat eller ja, vi har maten redan klar men jag ska värma upp det, det blir lite av varje idag som vi har kvar i kylskåpet lite pannkakor och lite kött som vi behöver äta upp så det blir det ikväll, vi grillade ju igår så där blev lite kött över så det är det som vi ska ha till kvällsmat ikväll tillsammans med pannkakorna men det går ju hur bra som helst. Vädret är lite mulet men det har inte regnat ännu i alla fall men jag kan inte påstå att det är något upplyftande väder precis, det känns inte som sommar. Jag pratade med mor precis och hon hade så ont i ryggen så vi får se om det blir någon tur till Boan på onsdag för jag tänker ju på mor i första hand så vi får väl se hur det blir. Det som jag ser fram emot nu är att jag och mina bästa väninnor ska träffas senare i sommar och då ska vi äta gott och dricka lite vin så det ska bli kul, hoppas bara att det blir fint väder då så att vi kan sitta ute och äta, en sak är säker det kommer att bli mycket prat hehe, då vi inte har setts på länge, jag tror att min kusin Joakim kommer att vara här då för så kan han och min sambo ha en killkväll och bara spela spel och prata det tycker dom är roligt och det förstår man ju precis som vi tjejer vill ha en kväll för oss själva och prata och ha roligt. Jag skriver nog ett litet inlägg lite senare idag men just nu känner jag mig lite kass så jag tror att jag ska gå och vila mig lite nu. Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0