Det var en helt underbar dag igår

Ja igår när jag fyllde 35 så var det härligt väder och jag hade dukat fint på bordet där ute och mor och far och svärmor och svärfar och min kusin och hans far kom och sedan blev jag gratulerad via kort och telefonsamtal och även på Facebook så det var roligt. Svärmor och svärfar flaggade tom för mig igår inte illa *ler*. Vi började med att äta budapestrulle som svärmor hade gjort till mig och sedan senare så grillade vi både korv och hamburgare för det blev nämligen sent, vi hade så roligt så att tiden gick som bara den och rätt som det var så tittade vi på klockorna och klockan var halv 10 bara hoppsan var blev tiden av? Jag fick ett jättefint ångstrykjärn av mor och far och pengar av svärmor och svärfar och en burk att ha sill i med lock från 60-talet, jättefin sån, jag samlar ju på saker från 60-talet och använder dom också fast jag är jätterädd om dom så det blev jag glad för, sedan fick jag ett jättefint kort från min bästa väninna och hennes familj tack så mycket Karina! Jag fick även kort från med ena moster och sedan blev jag gratulerad både på Facebook av dom jag känner där och per telefon, pengar fick jag även av mormor och av min sambo så att jag kan köpa nya jeans bland annat på Boan nästa vecka så det var en jättelyckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0