Bröllopsyra *ler*




Ja idag gifter sig Vicktoria med sin Daniel Westling och jag är så glad för hennes skull att hon har fått gifta sig med en helt vanlig kille som hon älskar, många tycker inte om bröllopet men jag gläds för hennes skull att hon får den hon vill ha, det tycker jag att hon är värd för hon är en så sprudlande glad tjej och bjuder på sig själv, jag har alltid tyckt om Victoria och hennes glada sätt och spontana sätt mot alla och hennes humor så jag kommer att följa hela hennes stora dag med glädje framför teven idag, Grattis Victoria och Daniel och Lycka till i livet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karina

Håller verkligen med dig !!!

2010-06-19 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0