Sola idag

Ja idag ska jag nog gå ut och sola och läsa min bok, ska försöka få lite mera färg på mig, fast jag har redan fått lite färg *ler*. Imorgon så ska vi gå på Sjöbo marknad och efter det blir det grillning hemma hos min moster Silva och hennes sambo Patrik så det ska bli trevligt, jag ska köpa lite julkort tänkte jag för det har dom billiga på marknaden endast 1 krona stycket och sen får man en rolig blandning av olika sorters julkort, det är roligt tycker jag. Min sambo är hemma och hjälper sin far idag med en gammal motorcykel som dom har, dom ska försöka få igång den igen så dom fixar och donar på den. Jag pratade med mor igår och hon sa att dom inte åker upp till Sundsvall  för hon orkar inte åka hela den vägen och det förstår jag men jag och min sambo och min moster och hennes sambo vi ska åka iväg och vi kommer att samåka men vi har ännu inte bestämt när vi ska åka för det första så får ju caroline och Patrik komma hem igen för dom är här nere nu och sen så ska dom komma i ordning lite mer eftersom dom precis har flyttat till Sundsvall så vi får väl se när det blir men å andra sidan så ska vi först stå på samlarmarknaden, men vi ska prata om det när vi ska åka upp där i morgon när vi ska på Sjöbo marknad för då är vi ju alla samlade så får vi se vad dom säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0