Oroar mig lite

Ja far ska ju inte på röntgen igen nästa fredag och jag är orolig fastän jag vet om att jag inte ska vara det men, ja ni vet man oroar sig ändå för att där skulle vara något, men vi får hoppas att allting ser bra ut när han ska på röntgen nästa fredag, tills dess kommer jag att gå och oroa mig så himla typiskt mig. Annars så har jag gått och blivit förkyld också ovanpå alltihop, som om det inte skulle räcka med allt det andra men men.... och ovanpå det så går jag och väntar på röda veckan och jag har ju PMD och inte PMS, PMD är ju ännu värre än PMS så det är inte så kul precis, jag bara går och hoppas på att det ska komma igång och att jag sedan kan bli människa igen och att far ska ha varit och röntgat sig så att jag slipper att gå och oroa mig för det. Man får inte lugn och ro i kroppen när man går och oroar sig för sina föräldrar, men det hade ju varit konstigare om man inte hade oroat sig eller hur? Fast det har varit lite väl jobbigt detta året först var far jättedålig och höll på att stryka med sedan var det mormor som var dålig och sen var det mor som var dålig och sedan nu far, inget vidare år, så man är ganska mör vid detta laget, nej nu ska jag gå och ta en lugnande och sedan ska jag lägga mig, natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0