Min kusin och hennes sambo har kommit ner

Ja min kusin Caroline och hennes sambo som bor i Hudiksvall i vanliga fall är nu här nere på besök så det är roligt. Caroline undrade om vi inte kan komma upp till dom i slutet av denna månaden och det kan vi ju göra och då ska Silva och Patrik och min mor och far också åka dit och jag och min sambo förstås, vi vet ännu inte när exakt vi ska komma upp men som sagt i slutet av denna månaden någon gång och då blir det att vi stannar i två veckor för annars är det ju inte vidare lönt att åka hela den långa vägen. Vädret kan man ju inte klaga på utan det har varit soligt och fint och jag har njutit i solen och fått lite brun färg också inte illa *ler*, idag har vi haft räkmackor så det var gött. Annars så är det snart sjöbo marknad och sen efter där den 18:e så är det samlarmarknaden i Degeberga och då ska jag och min far stå och sälja där sen efter det blir det till att åka upp till Carro och hennes sambo i hudiksvall, ska bli kul att se hur dom har det där, jag har ju aldrig varit där uppe innan, mor och far och min moster och hennes sambo har ju varit där uppe innan men då var inte jag och min sambo där men nu denna gången ska vi åka upp där.

Kommentarer
Postat av: Karina

Kul ! Härligt att komma iväg lite. Pratade med Annika innan i veckan då hon ringde och hon tyckte det skulle bli himla kul att träffas den 29/7 - hoppas nu bara att vi får fint väder så vi kan sitta ute eller hur ?

2010-07-07 @ 19:18:47
Postat av: Johanna

Ja det hade ju varit roligt om det är fint väder då men det är det ju säkert, det har ju varit fint hela tiden nu så varför skulle det inte vara fint då,så det hoppas vi på.

2010-07-08 @ 09:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0