Jösses vad varmt det är idag

Ja idag är det minsann riktigt varmt puh... men man ska inte klaga men det kan bli lite för varmt ibland tycker jag, å andra sidan är jag ju ingen värmemänniska heller jag tycker att det är skönare när det är sådär lagom varmt och när det fläktar lite så jag sitter gärna i skuggan men visst är det skönt att även sitta i solen lite men man får vara väldigt försiktig för solen tar värre nu än någonsin och jag som är så ljus får ta det extra försiktigt så att jag inte bränner mig. Min kusin Joakim är här nu och inatt klockan halv 12 ska min kusin och min sambo se på bio i Malmö det är en skräckfilm och det är inget som jag är intresserad av så jag stannar hemma men det är premiär på den filmen så dom ska ha lite jippo där också eftersom det är premiär och sen är det ju roligt att min sambo och min kusin gör något helt själva tycker jag. Jag och Kurre ska bara ta det lugnt och slappa ikväll se på film och äta vattenmelon och nektariner och sen när min sambo och min kusin kommer hem på natten så ska vi äta jordgubbar som min sambo köpte idag när han var och handlade så det blir gött... Jag tror att jag ska gå och sätta mig i soffan nu och läsa en jättebra bok som jag har lånat på biblioteket, hej svej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0