Idag kommer mor och far hit och sover över

Ja idag kommer mor och far hit och dom ska även sova över tills i morgon och ikväll ska vi grilla tänkte vi så det ska bli gott, det blir oftast så att mor och far sover över nu när dom kommer hit för ligga och köra här fram och tillbaka blir ju lite för mycket ibland så därför så stannar dom över natten när dom är här och sen så kan ju mor och jag och även far ta ett glas vin till maten ikväll om vi vill *ler*. Det är fint väder idag härligt med lite värme, igår så solade jag lite och minsann så fick jag lite färg, men jag får ju ta det lite lugnt med solandet eftersom jag är så ljus så att jag inte bränner mig, solen är ju ännu starkare nu än vad den har varit förr så man får ta det försiktigt. I morgon är vi bjudna på grillfest hos min moster och hennes man i Sjöbo och mor och far ska också dit så det blir också jätteroligt. Idag tycker jag nästan att det är lite för varmt, jag trivs bäst när det inte är för varmt och det fläktar lite, jag har aldrig varit sådär jätteförtjust i för mycket värme så åka utomlands är helt uteslutet för mig när det gäller värme, jag hade inte trivts i värmen, nej nu ska jag gå och ta något att dricka för det får man inte glömma när det är så här varmt tänk på det allihopa! Det är jätteviktigt att ständigt dricka något när det är så här varmt så att kroppen inte torkar ut. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Haha ja här är ju en som gillar värmen !!

2010-07-02 @ 19:39:56
Postat av: liindblaads

nu har jag veckans blogg hos mig igen :) ta chansen och vinn en intevju och få ett eget inlägg hos mig :) anmäl dig nu !

2010-07-02 @ 19:59:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0