Hoppas att han får svar snart

Ja far var ju och blev röntgad i huvudet efter det att han hade tuppat av på Sjöbo marknad och ännu har han inte fått något svar från röntgen för läkarna var där inte då eftersom det var helg när han röntgades men först i morgon kan mor ringa in och höra om vad dom har kommit fram till, för vänta en vecka till det är inte så kul men vill ju ha reda på hur det såg ut och särskilt när då far svimmade av igår där hemma igen så vill man veta varför och så. Nu har han hållit sig lugn och bara vilat för det har både jag och min sambo beordrat honom om för eftersom man inte vet vad det handlar om ännu så får han inte göra något, det kan inte vara så bra att göra något eftersom han svimmade av och kände sig illamående och yr efter det att han hade gjort lite grann där hemma så därför får han hålla sig lugn nu tills vi har fått reda på vad det handlar om och vad han får göra och inte. Man blir så orolig och jag önskar att det var måndag idag så att man fick reda på något men det är ännu en dag att vänta. Idag är det blåsigt värre ute det är rena rama höstvädret så det gäller att hålla i hatten när man går ut, tur att jag inte har någon hatt på mig *ler*. Nåja ha det så gott allesammans och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0