Far har fått svar nu

Ja nu har far fått svar och det hade varit en hjärnblödning  men den hade minskat nu som tur var, dom sa att det var tur att det var i fontalloben och inte någon annanstans i huvudet för då hade han kunnat ha blivit förlamad och hade kanske suttit i rullstol nu så jag är tacksam att han har klarat sig från det och han är pigg för övrigt, men han ska in på en ny röntgen snart igen för att dom säkert ska kolla och se att allting är okej. Far svimmade ju av igen dagen efter att han hade varit på röntgen det var en fredag så han kunde inte komma in igen på akuten för dom tar ju inte in en om man inte är dödsdålig hur dom nu kan avgöra om man är det eller inte? Man ska väl helst vara död för att inte belasta akuten typ hemskt.... Far hade bara gjort lite grann där hemma och rätt som det var så mådde han illa och kände sig yr och satte sig vid datorn och då svimmade han av så mor fick liv i honom igen, dom sa på sjukhuset sen när han fick reda på resultatet av förra röntgen att om det hände igen så fick han åka in till akuten, nu hoppas jag att där inte ska vara något på den andra röntgen utan att allting ska vara bra, jag tycker att det har gått i ett hela tiden så man blir både orolig och trött och man mår inte bra av det. Hela detta året har varit hemskt, först far som fick proppar i lungorna och höll på att dö i februari och sedan mormor som blev dålig och fick propp och sedan har det varit mor med sin rygg för hon har så himla ont i den, det är tydligen något i ryggen som växt ihop och som hon tydligen är född med men som inte har upptäckts förrän nu och hon har inte haft besvär med det heller förräns nu, nu sist fick hon en rullator som hon ska använda när hon är ute och går så att hon inte belastar ryggen för hon har så ont i ryggen att hon spänner sig när hon går för att det inte ska göra ont, men det går upp och ner, vissa dagar är det bättre och det är ju tur det och hon har värktabletter för det men sen får hon ont i magen av värktabletterna och får ta tabletter för att hon har ont i magen usch ja. Nu har jag blivit förkyld och inte nog med det jag har röda veckan på gång också så jag mår som en skit, jag har ju pmd vilket är värre än pms så det är jätteroligt som ni förstår not!!!! Nej nu ska jag gå och fika och ta en varm kopp kaffe och en bulle tjingeling pling på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Hoppas att nu allt är ok med andra röntgen nu också.

2010-07-27 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0