Dålig stil av sjukvården

Jag skrev innan här om att far hade fått svar men det har han inte utan det var han som själv fick ringa in och höra vad det var för fel på honom och då fick han reda på att han hade en hjärnblödning och att det var tur att det tog där det tog för annars så hade han kunnat vara förlamad och kanske inte kunnat tala och suttit i rullstol, ska man själv behöva ringa in för att få reda på en sån viktig sak???? Han har ännu inte fått något svar från någon läkare utan han har bara fått en kallelse till en ny röntgen som är nästa fredag, jag tycker att det är skam att dom inte har hört av sig till far och sagt vad det är, nu får han bara lov att vila och inte göra någonting och sen hoppas jag att allting ser bra ut på röntgen nästa fredag, men man oroar sig ändå även om man tänker att man inte ska göra det. Idag skulle jag har varit på klassträff med mina bästa väninnor men eftersom detta med far har hänt, så är jag inte på så bra humör att gå på fest så jag hoppas att dom förstår detta, det behöver ju inte dröja så länge tills vi kan träffas igen sen så att även jag kan vara med då, jag hoppas i alla fall att dom får trevligt ikväll, kram på er töser!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0